Автошкола “Карпати АВС” відгук

Корисне

Автошкола з найкращим директором, та не дуже працівниками. Це так, щоб дуже коротко про них написати. Тепер давайте детальніше.

Отже, я відучився майже всі три місяці (дещо пропустив тільки через операцію) та від’їздив трохи більше 20 годин (з них 3 години вже на своїй) з інструктором.  На тому тижні я отримав права та тепер можу написати про них. Хотів спочатку написати відгук на сайтах, як list.if.ua та інші, але згадав, що маю власний блог, тому писатиму тут. Як я вважаю, я досить добре вмію йти на контакт з людьми та переходити на більш “свійський” діалог з людьми, що в мене й вийшло з інструктором по водінню та учителем з теорії, саме тому я знаю скільки всього робить директор. Відгук я пишу з одною метою – дати його почитати йому, який справді дуже багато робить, щоб його автошкола була найкращою. Мої “придирки” до викладачів та інструкторів можливо допоможуть покращити сервіси в школі.

Я був в інших автошколах та можу зробити невеличке порівняння.

  • Ціна найкраща в Івано-Франківську, дешевше я не знайшов.
  • Автомобілі вже старенькі, але за їх технічним станом слідкують та все ремонтують при необхідності.
  • Школа – чудовий клас, безліч потрібних, важливих, нових стендів, свої світлофори, різнокольорові крейди, для позначення автомобілів, є навіть стенди з переднім та заднім видом автомобілів, та підвісний міст, щоб на ньому також симулювати дорожню ситуацію, чудовий, доглянутий туалет, чистий зал і на кожному столі по комп’ютеру.
  • Безліч відділень – В Франківську їх тільки три (наче) і як сказав мій інструктор, вони також є у всіх районних центрах Івано-франківщини.

Оці всі плюси порівняно з іншими показують те, наскільки хороші організаторські здібності в директора цієї школи та наскільки він намагається зробити все, щоб вона була найкраща, та залишалась такою, тому перейдемо до їх працівників.

Інструктор

У них є конкретний план на всі 20 годин занять, по ньому повинні навчати під час навчання, бо як я розумію то все знадобиться в реальному житті. З цього плану по ініціативі інструктора, я вивчив максимум 50%, бо він щось забував, а здебільшого ми просто катались по місту, чи за містом, вирішуючи його справи. Я себе не раз відчував особистим його водієм. Потім, як я зрозумів це, я вже змушував його вчити мене самого те, що мені було необхідно (в моєму випадку це розворот, паралельне паркування та ще дещо). І оце великий мінус. Бо я плачу за те, щоб я навчався, а не просто їздив по місту.

Вчитель теорії

Його всі неймовірно хвалять, в загальному я теж залишився ним задоволений, але! Він дуже розжовує те, що взагалі не варте уваги, частково я це розумію, бо навчатись йдуть люди різного інтелектуального розвитку і щоб зрозуміли всі, він пояснює якнайпростіше, але часто це дуже стомлює. Також за ним я помітив деякі “грішки”. Він буває скаже одне, а потім через деякий час бере оці ж свої слова і спростовує. Наведу живий приклад: пішло питання про те, через що тебе може зупинити поліція і він сказав “-в тільки всього двох випадках, коли ти порушив правила, або коли твій автомобіль зовнішньо несправний.”, помітьте, про третій, четвертий він не казав. Я одразу підняв руку і спитав, аякже, коли спиняють, щоб перевірити машину на викрадення? Або через якусь іншу спецоперацію? Адже дуже часто так і кажуть “нам видали наказ зупиняти, та перевіряти аптечку/страхівку/на викрадення/на алкоголь і тд”, адже буває так. Вчитель відповів, що так, буває і за це зупиняють, я почав його виправляти, тоді виходить, зупинити можуть як через ті два випадки, що ви сказали, так і через третій випадок, під який по суті може підлягати що завгодно. Після довгих сперечань зі мною, він погодився що це так. Отакі випадки були досить часто. І в мене склалось враження, що він себе вважає експертом у всіх цих питаннях, та сформулював свої погляди на все це, які він, як людина вже досить поважна в віці ні за що не змінить, що не є чудовим. Бо світ міняється, і потрібно мінятись разом з ним.

Share on VKTweet about this on TwitterShare on Facebook1Share on Google+0