На фоні начебто нових правил про машини з Євробляхами

Автомобілі

Як я і думав, з початком осені почала працювати Верховна рада, а з нею і ті питання, які вже не можна закривати очі, в тому числі і машини на Єврономерах.

Одразу хочу сказати, що я маю машину, пригнану з Америки та пройшов розмитнення, тому стаття буде неоднозначна, до цього я дійду в кінці статті. З неї ви зрозумієте, що вас чекатиме на митниці і тд. Для початку хочу спростувати оці начебто 4 міфи, начебто розумної людини – Володмира Скорика, про авто на іноземній реєстрації.

Міф №1: Вони всі мудаки та їздять неохайно, та міф №4: Важко знайти злочинця.

Справа не в тому, як ви їдете, а що ви зробите, якщо станеться аварія. У вас машина на єврономерах, це значить що ніякого виду страхування, або полісу у вас немає. Тому якщо станеться аварія, то чи будете ви відповідати? Тут можна покладатись тільки на совість, бо ці ж машини оформлені не на вас і при такій ситуації у вас набагато більше мотивації саме втекти з місця аварії, адже ви можете легко уникнути відповідальності, навіть якщо хтось номера машини на євробляхах запам’ятає, це може нічого не дати. Так, Володимир провів анологію з машинами, які купуються з рук і не переоформлюються в МРЕО, але там можна хоч кінці знайти і того першого власника, з нерозмитненими так не вийде – в документах буде вказана тільки компанія, та людина, що перетнула кордон, а до іноземців взагалі нічого пред’явити неможна, це не в юриздикції України. Ну і також ціна цих автомобілів, навіть по статті відвучається що автор ставить себе вище, через те що “обдурив” закони та катається на чомусь, значно кращому, ніж інші за ті ж гроші.

Що треба знати, якщо ви, не дай Бог, потрапили в ДТП, в якому друга сторона – “авто на бляхах”?

Отримати компенсацію заподіяної шкоди безпосередньо з водія автомобіля на єврономерах вкрай складно, оскільки винуватець не є власником автомобіля. Накласти арешт на цей автомобіль, а після рішення суду реалізувати його теж складно – адже кінцевий власник машини перебуває за кордоном.

Цитата з цієї статті.

Міф №2: Вони не платять податки.

Уточнюйте, Володимир ви платите податки тільки з купівлі бензину, за розмитнення авто ви податки не платили, так як її не розмитнювали! Тому так, ви не платите податки.

Міф №3: Навіщо нам отой металобрухт.

Цим міфом прикривається влада, опираючись на два фактори:

  1. Стандарти Євро 5 і тд – ці стандарти створені для зменшення кількості викидів вуглекислого газу в атмосферу.
  2. Підтримка вітчизняного. Поряд з Ауді 2003 року, навіть нова наша “Заз Форта” по майже всім характеристикам близько не стояла, тобто якщо дозволять ввозити дешеві машини, то український автопром помре повністю, а з нею і багато робочих місць.

По обох з факторів в мене є питання, бо з одного боку забороняти ввіз машин, які не відповідають вимогам євро 5, задля “екології”, і в той же момент створювати завод по зберіганню атомних відходів, в якому будуть не тільки наші, а і привезені зза кордону. А про укр автопром. Я розумію, наскільки краще для держави коли купують наше, українське, але якщо воно вже відстале настільки, що біля сучасних машин наші виглядають австралопітеками, то чи не краще вже з ними покінчити? Загалом, саме третього міфу я не хотів торкатись, але все ж вирішив пояснити про “металобрухт”. Тепер до розмитнення.

Южаніна сказала, що машини дозволять розмитнити – так і буде.

Придумувати нові законопроекти для цього випадку для депутатів надто складно (для них це не той рівень, їх рівень – вулиці переіменовувати), тому зроблять так, як і сказала ця Южаніна – дозволять розмитнити за тарифами для Євро – 5, що насправді нечувана щедрість. Це вам обійдеться в 30% від вартості авто, плюс акциз за кожен кубічний сантиметр мотору. Тільки ціна буде не 1000 Євро приблизно, як сказала голова комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, а приблизно 1500 євро. і це тільки сплати загальних податків в державу, без всіх інших додаткових сплатів за оформлення документів і тд, в загальному, це плюс біля 400 долларів. І при реєстрації авто в мрео автомобіль повинен бути хоча б по зовнішньому вигляді відремонтований, інакше або її не приймуть для реєстрації, або прийдеться давати “на лапу” експерту.

Підсумки

Як людина, яка чесно заплатила в сумі майже половину від вартості мого автомобіля за розмитнення, я аж ніяк не маю нічого проти, я не вважаю що щось втратив, або що моя машина через “бляхи” втратить в ціні і я не проти людей, що їздять на євро номерах, я проти невизначеності, коли не зрозуміло що ж саме робити і як в цій державі, тому я радий що це все хоч якось вирішиться. А цей меморандум дуже поблажливий для власників “китайців”, настільки що я сам серйозно задумовуюсь, щоб взяти ще одну машину з цього разу Європи, (як виявилось не можна так зробити) щоб встигнути за ці 2 місяці її розмитнити за новими правилами.  Тому заходьте сюди та оцініть в скільки вам вийде розмитнення, шукайте гроші, та готуйтесь до бюрократичної тяганини, яка виматає вам всі нерви, це я вам гарантую. Інше питання чи захочуть власники машин на євробляхах розмитнитись, адже вони звикли до “халяви” а тут прийдеться платити приблизно ще 70% від вартості автомобіля за розмитнення.

 

Share on VKTweet about this on TwitterShare on Facebook1Share on Google+0